Taboola & Outbrain

Taboola & Outbrain

בקיצור

טאבולה ואאוטבריין מאפשרות לקדם רופאות ורופאים באתרי תוכן וחדשות מרכזיים.

הפרסום המבוסס על פלטפורמות האלה מחייב יצירתיות, כתיבה חדה ומדויקת, ובעיקר הבנה טובה של הקהל.

טאבולה ואאוטבריין מהוות אפשרות נוספת להשלמת התכנית השיווקית, ולהבאת מטופלים נוספים לקליניקה.

בקיצור

טאבולה ואאוטבריין מאפשרות לקדם רופאות ורופאים באתרי תוכן וחדשות מרכזיים.

הפרסום המבוסס על פלטפורמות האלה מחייב יצירתיות, כתיבה חדה ומדויקת, ובעיקר הבנה טובה של הקהל.

טאבולה ואאוטבריין מהוות אפשרות נוספת להשלמת התכנית השיווקית, ולהבאת מטופלים נוספים לקליניקה.

טאבולה ואאוטבריין הן לא רק גאווה ישראלית, הן גם כלי נהדר לשיווק רופאים. בשנת 2006 הוקמו שתי החברות הללו, המהוות פלטפורמה לקידום באתרי תוכן וחדשות. אאוטבריין וטאבולה בעצם משלמות לאתרים כמו N12, כלכליסט, BBC או CNN, על מנת לפרסם בהם ידיעות קצרות עם קישורים לאתרים אחרים שונים. כך, ניתן גם לפרסם עמודים מתוך האתר שלכם, כך שימשכו אליהם קהל רלוונטי אשר גולש באתרי תוכן וחדשות.
היתרון השיווקי הגדול של הפלטפורמות הללו הוא במתן תוכן רלוונטי לגולשים, כשהם בעיצומו של חיפוש אחר תוכן באתרים בהם בחרו לגלוש. הפרסום המבוסס על פלטפורמות האלה מחייב יצירתיות, כתיבה חדה ומדויקת, ובעיקר הבנה טובה של הקהל (המשפט האחרון אמנם רלוונטי לכל פעילות שיווקית, אך כאן ביתר שאת). עלינו ליצור מודעות שיהיו רלוונטיות, מעניינות ומזמינות מספיק, כך שצרכני התוכן יבחרו להקליק דווקא עליהן. כך, גם בעמוד באתר או בדף הנחיתה, אליו תוביל ההקלקה על המודעה – חשוב להיות מדויקים מבחינת חווית המשתמש והמסרים הבולטים.
לצד שיווק רופאים בגוגל וברשתות החברתיות, טאבולה ואאוטבריין מהוות אפשרות נוספת להשלמת התכנית השיווקית, ולהבאת מטופלים נוספים לקליניקה. בהתחשב במטרות, בתקציב ובהעדפותיכם האישיות, נוכל לנסות ולהבין יחד האם נכון לשלב גם את הפרסום בפלטפורמות הללו, במסגרת תכנית השיווק שלכם.